Monday, October 31, 2005

Municipyo It Kalibo Maga-Selebrar

It Foundation Day Sa Nobyembre 3


Iga-selebrar ko Gobyerno Lokal it Kalibo sa kauna-unahan nga kahigayunan rong Foundation Day it nasambit nga banwa. Rayang kahiwatan hay nasandig sa Municipal Ordinance No. 049-2005 kun siin gin-rekognisar rong petsa nga Nobyembre 3, 1571 bilang Foundation Day it Kalibo.
Raya hay ginbase sa sangka historical research nga gin patigayon ni U.P Professor John E. Barrios it Kalibo Council for Culture and the Arts sa idaeum man ko Gobyerno Lokal it Kalibo. Sa nasambit nga pag-estudyo ha-diskubrehan nga ko Nobyembre 3, 1571, o kwatro cientos trienta y kwatro años eon ro nagtaliwan, hay gin paidaeum sa sistema it pag gobyerno ko mga Español rong Kalibo paagi sa sangka incomeinda kun siin nag-umpisa rong sibil nga pag gobyerno.
Raya rong nangin basehan sa pag-sukot it “tribute” o buhis sa mga lokal nga pumueoyo it Kalibo ko ratung tiempo. Rikatu man nag-umpisa rong pag dispensa it hustisya sa nasakupan it nasambit nga encomienda.
Angot kara, gintukud ni Mayor Raymar A. Rebaldo rong sangka kumitiba para sa pag plano sa paeaabuton ngara nga November 3 para sa pag-selebrar it Kalibo Day sa kauna-unahan nga tiempo.
Suno sa kumitiba it Foundation Day, ipa alinton nanda sa publiko ro mga naga ka eain- eain nga bueohatun sa rayang celebration pag katapos nga ha um eon ro tanan. /MP mailto:madyaas_pen@yahoo.com

No comments: