Tuesday, May 30, 2006

Tricycle For Hire Operators/Drivers

Dapat May Permiso O Dokumento Nga Makabyahe Sa Kalibo


Ko halin pa it Mayo 22, 2006, ro Transport and Traffic Management Unit (TTMU) it banwang Kalibo hay naga monitor ko operasyon it tanan nga tricycle for hire nga nagaoperate sa sueod it territorial jurisdiction it Kalibo.
Ginapadumdum sa tanan nga operators o drivers it tricycle–for–hire nga dapat may anda gid nga ginabuytan nga nagakaigo nga permiso halin sa taeatapan ko gobyerno lokal it banwang Kalibo nga sanda hay ginapahinugutan nga makapamasada sa karsadahon it Kalibo.
Bangod kara ginapaabot gid it transport management unit ro tanan nga kooperasyon it nagakasari-sari nga organisasyon it transportation kapin pa sa mga tag ana it tricycle nga nagabiyahe o nagapamasada sa banwa it Kalibo nga magasunod sa bag-o nga traffic code ko gobyerno local it banwang Kalibo agod malikawan ro anumang insidente sa daeanon.
Sa rayang ka angtanan, ro mabuhay eon nga reklamo it mga tricycle driver nga nagabuyot it nagakaigo nga permit sa Municipalidad it Kalibo hay gin aksyonan it TTMU nga kutob sa colorum o naga – operate it tricycle nga owa it pahinugot mag operate sa banwa it Kalibo hay pagadakpon sa pagtuman ko kasuguan sandig sa Municipal Ordinance No. 044, ro Traffic Code of Kalibo.
Ro bag-ong tukod nga TTMU ni Mayor Rebaldo base sa ordinansa hay maga-obserbar ag maga-monitor sa hueag it tanan nga estilo it transportasyon agud mapamayad ayad ro sistema it trapiko ag malikawan ro disgrasya.
Ginpaabot ni Ms. Gay Quimpo nga kun may una nga dapat bag-ohon o idugang hay magpadaea eang sanda it sueat sa taeatapan it TTMU sa Municipal Hall it Kalibo. /MP madyaas_pen@yahoo.com

1 comment:

Anonymous said...

Owa ako it bilib sa panikang ni mayor sa ana nga traffic code. owa it ngipon do implementasyon, permi nga gina-atras ag kueang sa political will. Ro banwa nga owa it hugot nga pagpatuman hay may mahina man nga padaeagan sa pag progreso.