Sunday, March 09, 2008

Sugilanon Ni Tita Linda

Ni Tita Linda Belayro

Magic Alkansiya
Batasan ni Berto nga magpaligos sa suba kada agahon parabil daehon ro anang anwang sa eanas agud pahangeabon. Samtang naga eonip-eonip si Berto, may hakita imaw nga batong puti nga naga eotaw-eotaw. Gin saea nana ag guindaea sa andang baeay agud obrahon nga alkansiya.
Nagdamgo si Berto ko gabi-i ngaron nga sudlan permi ro anang alkansiya. Kada bakae nana it pamahaw, ana nga guina buhinan agud ihueay sa alkansiya. Nag-abut ro tig gutom sa andang lugar. Abu nga mga tawo nga ginagutom. Nadumduman ni Berto ro anang alkansiya. Mabug-at nga mayad ro anang sueod. Guin buka nana ro alkansiya ag hakibut imaw tongod may mga bueawan nga sueod. Guin baligya nana ro bueawan agud ibulig sa mga tawo. Nag obra eon man it bag-ong alkansiya si Berto. Sige ro anang hinueog sa anang alkansiya.
Tumaliwan ro mga dinag-on, sultero eon si Berto ag bo-ot eon nana mag-asawa. Ro guini-kanan ko daeaga nga anang naila-an hay duro it guina pangayo parabil sanda magsugot nga ipakasae. Bo-ot nanda nga parabil kaslon kay Berto hay may baeay eagui sanda nga may baraka sa idauem. Nadumduman ni Berto ro anang alkansiya. Tag anang hakwaton, maugan ro anang sueod. Masubo si Berto. Guin buka nana ro alkansiya ag hakibut imaw nga puro gali perlas ag brillante ro sueod.
Natuman rong kagustohan ko guini-kanan ko anang nobya ag busa mangin asawa. Abo nga hangawa sa pag manggad ni Berto. Ko olihi, nasayoran ko mga kontra ni Berto nga halin gali sa alkansiya ro anang manggad. Andang guin takaw ro alkansiya ni Berto. Pagbuka nanda hay puro bato ag bukbok ro sueod. Guinpilak nanda ro alkansiya. Pagkakita ni Berto, anang guin tago sa estante ratong alkansiya agod mangin isaeang ka dekorasyon sa andang baeay. /MP

No comments: